drivs med itfeeels.se

itFeeels logga helsingborg hårvårdsprodukter
Svenska | English

Översikt

Vår återbetalnings- och returpolicy varar i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning eller byte.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den ska också vara i originalförpackningen.

Flera typer av varor är undantagna från att returneras. Vi accepterar inte retur på intim- eller sanitär -produkter, farliga material eller brandfarliga vätskor eller gaser.

Ytterligare produkter som inte kan returneras:

• Presentkort
• Vissa hälso- och hygienartiklar

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpbevis. Skicka inte tillbaka ditt köp till tillverkaren. I vissa situationer kan partiella återbetalningar beviljas, är du osäker trots ovan nämt – kontakta oss.

Återbetalningar

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har tagit emot din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.

Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning publiceras officiellt.

Kontakta sedan din bank. Det är ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på {email address}.

Produkter med rabatt och/eller nedsatt pris

Endast ordinarie prissatta varor kan återbetalas. Reavaror / produkter med nedsatt pris (”rabatt”, ”erbjudande”) kan inte återbetalas.

Utbyten

Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta den mot samma vara, skicka oss ett e-postmeddelande på {email address} och skicka din vara till: {physical address}.

Gåvor

Om varan markerades som en gåva när den köptes och skickades direkt till dig, får du en gåvokredit för värdet av din retur. När den returnerade varan har tagits emot skickas ett presentkort till dig.

Om varan inte var markerad som en gåva när den köptes, eller om gåvogivaren fick beställningen skickad till sig själv för att ge till dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och de kommer att få reda på din retur.

Frakt & Retur

För att returnera din produkt måste du märka paketet med ”ITFEELS” tillsammans med salongens namn som du handlade av – exempel: ”ITFEELS – SALONGNAMN” och ”SALONGNAMN” hittar du på sidan du handlade från, och sedan skriver du postadressen där under:

c/o CABELLO
????

Du kommer att stå för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas ej. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.

Tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig kan variera beroende på var du bor.

Om du returnerar dyrare varor bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi får din returnerade vara men med att du köper spårbar frakt / fraktförsäkring hos det fraktföretag du väljer så försäkrar du dig att vi får din försändelse.

Behövs hjälp?

Kontakta ??? för frågor relaterade till återbetalningar och returer.